.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک پرحجم در محورهای مازندران به‌دلیل موج بازگشت مسافران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است و مسافران بسیاری درحال بازگشت از سفر عید فطر هستند.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت موج بازگشت مسافران از تعطیلات عید فطر در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است و مسافران بسیاری درحال بازگشت از سفر عید فطر هستند.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 12 ظهر امروز از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط مساعد جوی شاهد افزایش تصادفات عابران پیاده و موتورسواران هستیم که لازم است به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

قدمی با اعلام اینکه طرح تابستانه پلیس راه مازندران به‌صورت رسمی از روز پنج‌شنبه 24 خرداد ماه امسال آغاز شد و تا پایان تابستان ادامه دارد، گفت: در این طرح خط قرمزپلیس سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند و صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی است که درصورت مشاهده چنین مواردی خودرو با متخلفان برخورد خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.